woensdag 7 augustus 2013

happy holidays

Hoi allemaal,
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst actief ben geweest op Blogger en stiekem wil ik wel weer heel graag gaan beginnen met bloggen. Enig minpuntje is dat er nog maar weinig mensen deze blog kennen, maar ik ga m'n best doen om leuke dingen te updaten.


Even een foto van mezelf. ;) Inmiddels 16 jaar en over naar HAVO5. M'n haar heeft bijna weer z'n oude kleur terug (ik had 't roodbruin geverfd, maar was er uiteindelijk niet zo tevreden mee) en mijn kledingkast is, in de tijd dat ik niet meer geblogd heb, goed aangevuld.


Ook hebben Vera (www.veermel.blogspot.com) en ik een Pennyboard gekocht. Het is een plastic skateboard uit Australië. Deze foto is trouwens gemaakt bij het meer Lago di Santa Croce in Italië, waar Vera en ik een week geleden op vakantie waren.


We hebben ook Venetië bezocht, wat een ontzettend mooie stad is! Per watertaxi kun je overal naartoe en verbazingwekkend genoeg kun je er ook nog eens goed winkelen. Hoe leuk is dat!

Namnam, Italiaans ijs!

Vanaf nu zal ik weer proberen regelmatig te updaten!

Je kunt me trouwens volgens op Twitter, @melaniekra, en op Instagram: melaniekra (http://instagram.com/melaniekra). Ik ben een groot liefhebber van Insta en upload dus vaak foto's. :)

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!