zondag 18 november 2012

lazy sunday.

Ik ben eigenlijk altijd bezig met 'creatief zijn'. Het ene moment fotografeer ik, het andere moment teken ik of knip ik in tijdschriften. Zondag is daar echt de perfecte dag voor, vind ik.

stiften/markers/fineliners: Posca, Edding, Bruna, Fleks, etc.


Hebben jullie eigenlijk al een verlanglijstje gemaakt? ;) Ik wel. Helaas doen we niet aan sinterklaas dit jaar, maar er zijn toch dingen die ik graag wil hebben. Ik ben nu ook hard aan het sparen en ik moet toegeven dat dat niet zo makkelijk is, haha.


Een paar Dr.Martens, een beautybox van ELLE en een portretlens, dat zijn de dingen die ik wil. Ik heb mezelf voorgenomen om voorlopig even geen onnodige kleding te kopen, maar alleen te sparen voor deze dingen. Helaas zijn de schoenen en de portretlens best wel duur, dus daar ben ik wel even mee bezig.

7 opmerkingen:

  1. succes met sparen :)
    thanks voor je comment, en gaaf zeg je nieuwe blog! ik volg je :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is altijd heel fijn als je lang hebt gespaard en het eindelijk kan kopen!
    Een tip van mij is: Kijk op marktplaats soms verkopen mensen hun net nieuw gekochte
    lenzen met bon enz erbij voor een wat lagere prijs.
    www.dailyunifrm.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind zondag ook altijd heerlijk om creatief bezig te zijn! Ik volg je trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een leuke blog! Jammer dat je geen bloglovin hebt anders was ik je zeker gaan volgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je nog een blog hiernaast bent begonnen :). Weet zeker dat ik hem leuk ga vinden. Ik ben vandaag ook lekker creatief bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh jaa !dr martens zijn zooo vet gaaf ! (ik spaar ook voor een paar ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!