zaterdag 10 november 2012

This is me

Dit is het eerste bericht op mijn nieuwe blog. Wow. Ik moet zeggen dat ik lang heb nagedacht over het maken van een nieuwe blog. Zoals jullie weten heb ik namelijk al een blog met mijn vriendin: www.veermel.blogspot.com, maar ik wilde ook graag iets beginnen wat alleen over MIJN LEVEN gaat. 't Klinkt nogal vaag, dat weet ik. Je zou het kunnen zien als een soort 'photodairy' of 'scrapbook'. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en ik zal mijn best doen om leuke posts te maken!


Ik dacht, mijn eerste post op mijn eigen blog, die moet natuurlijk over mijzelf gaan.
Mij kort samengevat:

Ik ben Melanie, 15 jaar en zit nu in Havo 4.
Ik hou van foto's maken, foto's bewerken, winkelen, tekenen, bloggen, lachen en afspreken met vrienden.
Verder ben ik actief op Twitter (@melaniekra) en op instagram (melaniekra).
Follow me!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!